Helgen

Har inte hunnit skriva nått i helgen men de kommer kortfattat nu,

Fredag- Vi var på stan hela dagen, eller från 11 till 13 . Vi delade ut reskekataloger vi gjort nu i tre veckor, de gick ändå hyffsat fort och funkade helt OK. Vi hade haft natur prov annars så vi ska nog inte klaga !! For och jobbade på Jysk efter de och var där till halv 8, ganska chill ändå.
På kvällen var jag med emma och julia, vi såg en film som söööög sen chillade vi bara och åt godis.

Lördag - Upp och jobba halv 8 på Lilla, de var sjukt mycke folk så hade nått att göra hela tiden kan jag lova ! Fick äta min lunch vid 15.00 men de funkade helt OK och de var roligt att vara tillbaka på stället efter ett tags vila.
Ikväll har jag varit med emmsan, Julia och Stina. Vi CYKLADE till getberget och där såg vi P.S I love you, en helt underbar film och tårarna gick ju inte hålla inne. Sen satt vi och snacka om allt möjligt tills klockan vart 00.00 och hemfärd i regnet för oss. Jag fick även träffa Stinas missekisse, hade förväntat mig att han skulle vara stor men inte stor. En mycket trevlig kväll :)!


Ska sova nu efter en dag med för många timmar vaken Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0