hmm

Vart inte mycke klokare av innebandy mötet men jag har iaf bestämt mig att försöka börja gilla de igen. Ska fara nästa vecka på träningarna och se hur de känns. Sen har jag varkligen tackat nej till att spela med div2 och där tänker jag inte ändra på mig !!

Men åter till pluggandet, de går väl framåt. fattar mer och mer faktiskt :), måste nog sova på saken eller justia ska ju sitta uppe och vänta på scrubs men sen blire sömn !



Såg sjukhuset i måndags och det är en kvinna som väger 26 kilo :O HOn tycker typ de är mycke... Bara sjukt, kan inte fatta hur man inte vill gå upp i vikt när man bara ser hud och ben :S, men allt ligger väl i psyket skulle jag gissa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0