LÖrdag

Kan ju börja med gårkväll, den vart inte som planerad. Jag hade ätit klart där vid halv 9 och då var de för sent för att se film tyckte dom andra och dom ville helldre leka så jag gjorde som dom sa, och de var riktigt trevligt :) Vi var en massa folk som körde röda vita rosen på samba och rumba. Fick ju vara i samma lag som Emma så jag ska iunte klaga !!

Idag har jag jobbat på jysk, från 10.00 till 16.00 så är ganska trött nu :S, har inte fått sova ut på jättejätte länge. Men de gick väl som bra , klarar mig nästan själv i kassan nu :) De är bara order och resentioner som är svårt :P Men pengarna rullar in som dom ska nu så jag är nöjd.


Ska ta mig en powernap nu för att orka med kvällen !



MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0