Lördag

Jag han inte skriva nått igår, hade fullt upp hela dagen, började med att Lovisa och pappa kom med paket och sång på sängen, jag fick min efterlängtade ipod, armband, bok osv dom hade även ben and jerry glass med ljus i som tårta :) Inte helt fel att börja dagen med !! Sen var de match klockan 9.00 den slutade 1-1 och typ de jobbigaste jag gjort... Har nog inte varit så arg på en match tror ja , menmen de gick ju ändå hyffsat.

Sen var de bara hem duscha äta och sen vidare mot stan där de skulle inhandlas massor till kalaset. Vi var väl hemma där vid 16.00. Då bakades de pippi tårta och jag dukade och donade på, vid 19.00 kom mina små änglar !! Vi lekte och pratade och åt hela kvällen, en underbar kväll jag alltid kommer att minnas :)! Jag fick också otroligt fina pressenter av dom, bla en hemma sydd grej man har för ögonen när man ska sova sin skönhets sömn, en halsduk jag tittat på länge och ett sött påslakan med prinsessor på, fick även grejs från body shop och lite titt, tack så mycket för era gåvor !!
Var helt slut när mina gäster dragit så gick och la mig dirr och sov till typ nu !

Jag lovar er att bilder kommer, ska bara få dom in på datorn.


Men måste göra mig klar nu för klockan 14.00 är de kalas för släkten och mera paket väntar :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0