Måndag

Denna vecka kommer gå så himla långsamt... Vi var ju på skolan igår också :S
Idag har vi sålt resterna från igår, de gick ändå hyffsat bra, vi fick ju iaf iväg ganska mycke av maten plus att vi tjänade på de.


Ikväll ska jag bara pluggapluggaplugga... Har inget annat val. har nämligen prov på onsdag i småföretagandeB och jag kan inte mycke. Men började ändå fatta lite mer efter dagens lektion så de var ju tur.
De kanske blir en prommis med sanna om jag får orken att komma tillbaka.

Annars vet jag inte vad jag har ska berätta, joo jag fyller ju år snart och då jävlar blir de barnkalas ;)! Måste börja planera till de snart, för de ska bli som de var förr i tiden typ när man var 6 år eller nått.




Snart..

Kommentarer
Postat av: lill e =]

jag hoppas jag blir bjuden :]

2008-10-06 @ 19:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0