MÅndagen

Idag har ju hunnit med mycket, började med kaplan besök. Sen stan till klockan 17.00 jag han köpa en tröja, troser, kam osv =) Han även med en massa snack med Stina och Carro. Mycket trevligt !!

Ikväll har jag varit med Emma, Julia och Reb vi hade bestämt oss för att fara och bowla men med ändrade planer for vi till hemmkväll och köpte ben and jerrry glass och hyrde sex and the city filmen. Så underbart mysigt brudar !! 
Ska sova nu för imorrn 09.00 sitter jag hos frisören och ska göra nått med mitt hår. Vet inte vad de blir än men de lutar åt att klippa lugg iaf, är riktigt less på mitt hår just nu, har haft samma frisyr i 5 år nu kanske... Dax att pröva nått nytt tycker jag.


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0