Onsdag

Tiden bara rinner iväg, hinner som inte med hinenr inte heller tänka.
Dag en har vi spenderat på Campus, föreläsningsgrejs. Ganska tråkigt men de funka. Var där fram till lunch sen bara orkade vi inte stanna kvar på skolan så jag och sanna for på stan och shoppade ist. Hon hittade en jacka och likaså jag, men då säger hon i butiken att de inte är en vinterjacka... Då blev Hanna ledssen och tjurade ihop resan av tiden , tur för sanna att vi skulle hem strax . Men hittade iaf en mascara, klänning till kalaset och mat på subway .



Ska leta fram en massa låtar nu till min födelsedags pressent som jag vet att jag ska få (A)
Har du något bra låt tips så lämna en komentar, de uppskattas :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0