Överraskad!

Igår kväll var den bästa på riktigt länge.


Det började med att jag kom hem från min träning då sa pappa att efter hans tränings skulle vi och käka hamburgare för han var så sjukt sugen, okej tänkte jag bara och sen for han. Tillbaka efter ca 1,5 timme och dirr han kom in i huset.
- Hanna vi ska fara och käka nu !
- Jag vill inte ens ha,
- men du kan väl följa mig iaf, sa han typ med en ledssen röst. så visst tänkte jag, vi for iväg med bilen och på parkbron säger han att jag skulle träna på parkering på busstorget. Tänkte inte mer på de utan vi for dit och började, de gick som bra backade in i en ruta och när jag står still tittar pappa bort ett bra tag,
- vad gör du?
- Nja kollade bara, de såg ut som Lovisa...
- Men dum fan tänker jag hon är ju i Gävle och pluggar vad skulle hon göra här nu ? Hon hade nämligen sagt till mig tidigare att hon tänkt komma upp på min födelsedag men hon hade för mycekt plugg så de gick inte..
De gick ett par sekunder sen står min syster framför bilen, jag tror inte att de är sant får inte fram ett ord ! Blir helt stum och i stället börjar jag stor flänna för jag vart så glad. MInns inte vad jag sa, bara vad gör du här? Så chockad har jag nog aldrig blivit i hela mitt liv.. En otroligt rolig överraskning =)

Du betyder verklingen jättejätte mycket för mig ska du veta !!
Somnade där vid halv 2, 2 för jag var så uppvarvad , en till natt utan sömn typ. Men de vare lätt värt !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0