Söndag

Dagen har jag tillbringat på att se matcher. Började på edda och skell brudarna loosade den vi såg men hörde att dom vann de andra så dom är vidare iaf :)

Sen hem för att äta sen vidare för att träffa sanna och upp till isladan för att se hockey. Det var lejon - clemens som spela och clemens vann med 5-1 tror ja . En kille bröt fotleden och en annan skadade knät. Tat lungt grabbar säger jag bara.
Men de trevligt att sitta och titta i kylan.

Önskade verklingen att jag hade börjat spela hockey när jag var liten för de hade varit så himla kul att spela nu !! Men tyvärr känns de lite sent att börja i ett lag nu när alla är skit bra och själv kan man knappt stå på ett par skrillor.

Nu ska jag duscha sen blir de att hoppa i sängen.

P
ussochKram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för ikw prinsessan!

2008-10-12 @ 21:34:35
URL: http://sannahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0