Söndag

Kalaset hos mamma vart lyckat, inte som alla andra år men de funkade iaf. Fick mig lite pengar och små nödvändiga saker . Efter kalaset for Lovisa tillbaka till Gävle, tråkigt men de blir snart att jag träffar hon igen hoppas ja, jul kanske ? Om jag inte får för mig att komma ner tidigare.

vid halv fyra forjag ullis och frida och såg på julias match på camups, tyvärr var dom inte så bra :S, menmen kan jag inte vara bäst alltid.

Ikväll har jag bara chillat, sett mitt favvo program ensam mamma söker sen försökte jag lägga in låtar på min ipod men de gick fan inte .. men efter ett tag med lite hjälp lyckades jag .



HIhi vi ses imorgon girls :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0