Tisdag

Imorse var jag uppe med tuppen igen, jag klippte iaf lugg denna gång. Vart typ ändå hyffsat nöjd, kommer vara jobbigt att fixa de jämt men de ska nog lösa sig. Har ju som fått en frisyr nu jämfört med förr.

Efter att ha varit hos frissan i 1,5 timme mötte jag EPa och Emma så gick vi på stan ett tag, sen hem och käka och sen kom dom tillbaka hit. Vi kollade i skolkatalogen som äntligen har kommit :), jag är förövrigt jätte missnöjd men de är väl som vanligt med skolkortet, tror jag har blivit bra en gång och då gick jag i 3.an kanske .

Sen har vi även kommit på vad vi ska vara nu till halloween !! Underbar ideé som jag hoppas kommer li kul :)

Kvällen är inte planerad men förmodligen blir de med mina vänner om jag inte ska till moffe och gratta han i efterskott.




Snön kan gärna få komma snart ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

vår idé kommer bli kanon bra=D...tur att ni har mig " den kreativa hjärnan ; ))

2008-10-28 @ 18:36:02
Postat av: stina

bilder på luggen? :D

2008-10-29 @ 11:01:04
URL: http://swi.blogg.se/
Postat av: Sanna.

bilder på luggen? :D

2008-10-29 @ 16:24:33
URL: http://sannahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0