Torsdag

Denna dag har varit full med saker. Vi chillade först på badet, de var typ jobbigt att simma :P men ganska härligt att få röra på sig! Dirr efter var de bara att pallra sig till skolan, trött och sliten som ett djur.... Har nog aldrig varit så slut på riktigt länge. MEn de var lungt, svenska gick fort och skoldagen nästan över :), de var bara de att efter skolan skulle jag på jysk och jobba... JIPPI. Drygaste jag varit med om, men jag tjänade mig en slant i alla fall.

Jobbar på att försöka fatta matten nu :S, men de går inte särskillt bra.. Fattar verklingen noll. Men de blir väl att gå om nästa år, är inställd på de iaf . Men ska försöka att gör mitt bästa för att hålla stubinen uppe s¨å jag slipper nästa år i plåga.


Puss och god natt.



Kommentarer
Postat av: S.H

Tur ja har någon vass medarbetare ;)

2008-10-09 @ 21:23:07
URL: http://sannahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0