Torsdag

Orkade inte skriva mer igår för jag var så sjukt trött... Sovde efter skolan sen la jag mig och sov där vid nio igen :), nu är ju hyffsat utvilad.

Skolan idag har varit chill, vi har fått en massa kakor vi ska sälja. Tex kola blandning som är så sjukt god !! Hör av er om ni vill köpa. Sen har vi fått våra klass tröjor, typ inte så fina och dom stinker men sköna var dom iaf.

Imorrn ska vi vara på torget från 11.00 till 13.30 sen slutar jag , har ingen lektion före heller så de blir ännu en härlig dag :)



Bill och Bull ledde idrotts lektionen idag och var riktigt duktiga :), var inte med men de såg bra ut i alla fall. Aplåd till dom.

Kommentarer
Postat av: kakan

tack hannis, du var en bra åskådare=D

zöt bild....

2008-10-23 @ 16:58:10
Postat av: Elix

mmmmuums för bilden!!;)

Ja men tack, du gjorde bra ifrån dig på avslappningen hannis ;D

2008-10-23 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0