Torsdag

Snart äre helg och då ska jag bara chilla och njuta av ledigheten. Fredagkväll är planerad och så även söndagen, men om nån inte har något att göra på lördag så hör gärna v er :)!


Skoldagen då, vi hade orgentering..., vi sprang och sprang tillslut kom vi till ett blött dike. Då bestämmde sig fanny för att vi ska över på träden som låg där (stupid) men de gick vart bara lite geggig men vi klarade alla kontroller iaf !



Ikväll blire nog att chilla med brudarna !!
Hoppas jag iaf för de var riktigt länge sen jag träffa dom, säkert två veckor sen jag umgicks med epis...



HEJDÅLAGET

Kommentarer
Postat av: Sanna

JAG HÖRDE NÅGOT OM EN BRO SENARE!

den missade vi!

2008-10-02 @ 17:21:41
URL: http://sannahedstrom.blogg.se/
Postat av: epis

tycker inte om tanken att du ska sluta innebandy tjejen,

men jag älskar dejendå :]

2008-10-03 @ 07:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0