UMeå

Dagen var underbar i umeå, steg upp klockan 06.00 för jag skulle vara hos epa kvart i 7 , var även där i tid motför vissa andra ;), Vi kom fram vid 08.45 och då var ju allt stängt då var vi så smarta att vi åt frulle på donken. Grymmt gott faktiskt, men vi kan ju disskutera EPa och Emmas plättar.... Mindre lyckat men dom klaga inte så mycke ändå :)!

Shoppade från 10 till tre så mina ben är döda nu, men de vare värt de. HIttade ett par skor, tröja och underkläder, köpte även lite från lagerhouse som är min favvo affär (A)

Detta har varit en jätte trevlig dag men inget kan gå fel med mina favvisar :) Måste göras om inom kort.


Ikväll ska jag nog till Emma och förbereda till på Lördag , detta kommer blir hur trevligt som hellst !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0