Fredag

Dagen vart inte som planerad, de possitiva är att jag klarade av mer än vad jag trodde i matten. Men måste ändå hållar tummarna för att få ett G :) Efter detta väntade en lång naturkunskap som ändå gick ganska fort !!

Hade inte tänkt stan men så blev de i alla fall, Stina fick mig som sällskap. Vi gick på några få affärer och jag han köpa en kaffe mugg som jag ska ha på skolan. Sen satte vi oss på wanés och fikade en mintchoklad kaka och kaffé/festis. Vi satt och snackade ett jävla bra tag om allt möjligt. Klockan han bli 5 och sen var de bara att fara hem och käka middag. Trevlig pratstund måste jag säga !!

Ikväll blir de nog att se hockey sen dra till A-torp tror jag allt ! Får se vart vi landar, de blir nog trevligt i vilket fall !!


Ska trycka i mig maten sedan kila över till Julia i huset bredvis,

pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0