Tidsfördriv.

HIttade denna på lowfive.blogg.se
Perfa att göra när man väntar på någon tex att eve ska klä sig :)

DIG:
1. Hur lång är du? 169, 5
2. Vad vill du bli när du bli stor? Hmm har ingen aning
3. Vad pluggar du? Handels turism.
4. Har du långt hår? näe inte längre.. Just klippt bort allt typ
5. Vilken hårfärg har du? brunt kanske
6. Sminkar du dig? ja
7. Använder du läppsyl? jajamen
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Blå och svart
9. Har du kysst någon idag? Nepp

FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda två är bra men på olika sätt
3. Hur många syskon har du? En stora syster
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? Tack för maten
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Blodpudding
6. Hur många ställen har du bott på? Bor i huset jag alltid bott i och i mammas lägenhet
7. Vem i din familj stör du dig mest på? INgen..
8. Vilken familjemedlem är snällast? Samma där, beror lite på
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? När Lovisa var hemma i skell, vi gick på stan bla :)

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? Idag
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Måste ha varit hos Epa, men jätte länge sen.. Om de inte var när vi var i Byske i sommras hos wille
3. Har du kysst nån kompis? jarå
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? njaae kan man väl inte säga
5. Vem har du varit kompis med längst? Den jag fortfarande umgås med måste de nog vara Emma, fast Julia sen jag föddes men vi är ju kusiner så de räknas väl inte?
6. Vem känner dig bäst? Måste vara min syster och mina vänner.
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? Jag vet inte, tror de var ett år?
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? Skulle Kanske inte säga hata, skulle använda ordet ful ist.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? HAha nej, då skulle jag väl inte vara med dom?

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag?
Jeans och en vit T-tröja
2. Har du bytt om idag? Japp
3. Favorittröja? Måste vara min randiga från gina, jätte skön
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Vet faktiskt inte,
5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja.
7. Har du handlat kläder genom internet? Näe har ju inte de, men ska nog göra de snart !
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Näe inte vad jag kan minns iaf
9. Fulaste plagget andra könet kan ha?
10. Vad använder du för skor? Tyg skor och stövlar

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
Jaa.
2. Klä dig annorlunda? Jag klär mig i de jag trivs i, thats it
3. Vara dig själv? Självklart.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? ja men gillar de inte
5. Fisa inför pojk/flickvän? Har ingen pojkvän
6. Pierca dig? joo, började nästan grina när jag gjorde de i öronen så vet inte hur de skulle gå men :P
7. Ge dig på utmaningar? Jarå de tror ja, bara de inte är i mörker (A)
8. Ha sex på offentlig plats? Jajamen
9. Vara omogen? Haha jaaa är jag väl som hela tiden tycker ja.
10. Äta små kryp? beror på ?

SKOLAN:

1. Vad heter din skola? Anderstorp
2. Vad heter din favoritlärare? Biggan
3. Vad är ditt favoritämne? Turism eller Foto
4. Snyggaste läraren på skolan? HAha ojj, ingen aning
5. Fulaste läraren på skolan? kanske vaktis? (A)
6. Tråkigaste ämnet? Matte och Engelska
7. Har du skolkat mycket senaste året? Nej.
8. Hur tar du dig till skolan? Jag cyklar

Någon:
Som förstår dig:
mina vänner, syster
Som du saknar:  Lovisa
Som du längtar efter: ....
Som du hatar:

Vem:
Kramade dig senast:
Pappa
Var hos dig senast: Emma, Epa och Reb fast de var ju i förrgår men .
Var du hemma hos senast: Julias pappa
Ringde dig senast: Epa
Ringde du senast: Epa där med

Jag:
Är singel:
Ja
Saknar någon just nu: jo
Är rädd för att bli övergiven: De är väl alla?
Svär ofta: jo, men bättre nu än förr !
Sjunger i duschen: jaa
Är en morgonpigg person: nej
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Joo nog tror jag de !
Är kär i kärleken: what?
Skrattar åt mina egna skämt: haha jaa ingen annan skrattar ju
Vill ha barn: joo de är klart jag vill,

Har du:
Piercingar:
Hål i öronen
Syskon: En syster
Pojk/flickvän: Nej
Jobb: Joo två stycken till och med. (Jysk, LIlla Mari)
För många vänner: Går de ens?
Rymt hemifrån: jaa fast bara i 20 min
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: kan jag väl inte påstå
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja.
Varit kär: Ja,
Gjort något olagligt: Ja.
Somnat i skolan: Ja.
Brutit ett ben: Nepp
Tappat bort mig i min hemstad: Tror faktiskt inte de
Sett en fallande stjärna och önskat: ja.
Varit otrogen: Nej.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja.
Smugit ut utan lov: Ja.
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja.
En hemlighet som ingen vet: Joo
Varit på en blind date: nej.
Sovit en hel dag: Haha nejj?
Somnat gråtandes: Ja.

Brukar du:
Titta dig själv i spegeln:
Ja.
Ha ångest: ibland.
Drömma mardrömmar: Jo, senast var i natt
Klä dig i svart: jo men inte helsvart
Hata folk: Ibland, har väl förutfattade meningar om vissa
Lita på folk: Ja lite allt för ofta kanske

Sista personen som:
Sov i din säng:
Länge sen men de måste varit Sanna
Fick dig att gråta: Grät av glädje när lovisa kom hem
Du delade en dricka med: Ojj, har ingen aning
Skrek på dig: Minns inte ?
Du fick sms från: Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0