Lite att göra som utmanad

margareraa.blogg.se

Reglerna är följande: Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. (check). 
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag är sjukt rädd för mörker, både i ensamhet och i folkmassor.
2. Är blyg inför nytt folk.
3. Min högsta dröm är att kunna sjunga
4. Måste ha radio eller tv på för att kunna sova !
5. Får panik av värmeljus eller eld ljus överhuvetaget.
6. Måste bestämma vad jag ska ha på mig för kläder dagen före jag använder dom.
7. Älskar dellibollar och kaffe, att kombinera dom är sjukt gott.



Jag utmanar:

Alla som vill helt enkelt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0