Åbyn

Igår spenderades dagen i åbyn,
dagen började med lunch efter en ¨lång busstur, sen började tävlingarna.
De var slangbella, bågskjytte, "spingel nätet" och nån ord lek sen efter detta var de dags för panit ball :)!
Man fick en massa utrustning som dräckt,mask,handskar,halsskydd och en tung bössa :P, man såg alltså inte vem som var vem när man hade på sig allt !!
Vi gick upp i skogen en bit sen gick vi igenom allt som var tvungen att veta sen var de bara att köra :)! Vi var fyra lag men körde två lag mot två , sen var de som en tunering.
Jag trodde de skulle göra skit ont att man inte skulla våga vara me , men så jävla roligt var de. Visst de gjorde ont men gick över lika fort typ :)

På kvällen åt vi middag som nå hockey killar typ... All mat tog verklingen slut. Och efter de började helvetet, såklart ska jag få migrän så jag inte kan vara med längre :S, var tvungen att fara hem för de gjorde så sjukt ont... Biggan skjutsade hem och de är jag väldigt tacksam över :)! Somnade när jag komme hem vid 19.15 typ vaknade 23.00 och tog av mig mina tjocka kläder och åt en macka sen somnade jag om och sov till 09.00 imorse . Har sovit en himla massa nu så känner mig bra idag men dock lite dåsig... SKa nog lösa sig !!

Bilder från dagen kommer senare :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0