Äntligen helg !!

Skolan idag har varit ett helvete... Har som inte orkat koncentrera mig och då blir bara allt jobbigt. PÅ naturkunskapen satt jag och carro och bara skrattde ;), Dag som så fintvåran lärare hotade med slag i handen om vi inte slutade men då blev de ju bara roligare !! Vi skyllde på att vi var så possetvia till att lära oss , därför var vi så glada ! NOOT

jusstia var ju imorse för att färga håret, de vart som bra men i visst ljus skiftar de i grönt och de vill jag INTE !! Om de inte far bort så blire att fara dit och klaga !!


Ikväll blire att fara och se min efterlängtade bio film, ska se ARn. Hörde dock att de inte skulle vara så bra... Menmen alla har vi ju olika smak !! Skriver väl sen vad jag tycker om den :)

See you later aligator :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0