Framme !!

Då var bil resan över för ett tag iaf, de tog oss många timmar med slit  med rygg och rumpa.. Har nog inte haft så mycke verk som då :/ Vi hade oss några pauser under vägen med fika och kik på hundvalpar :), Vi hade även tävling med en bil med två unga killar, eller rättare sagt pappa hade tävling. De var rally eftersom de var tävling om mest omkörningar ;)

Vi har nu varit framme iaf 6 timmar, har käkat på en as cool resturang. Nån amerikansk med julpynt redan nu ;), satan så gott och trevlig personal de var !! Sitter nu i Systers rum med laptopen i knäet och sitter och tittar på dom yra hönses som ska göra sig klara för sängen... Vi ska alltså sova 4 pers i hennes rum som inte är större än mitt hemma typ... Vi måste trängas som tusan :S:) Mysigt men varmt...

IMorgon blir de stan och ikea :) är peppad som tusan att få köpa nått nytt till min garderob, skulle inte vara fel med lite höstpalgg !!
Blir nog inget skrivning imorrn för dom är irriterade att jag inte hjälper till och bara sitter... Sitter i ett hörn nu där påstår dom att jag inte är ivägen iaf !!



Natti luffsan  !! Kommer hem på söndag kväll !





Ta mig dit!!

Kommentarer
Postat av: swi

hihi ha så kul hannis :D !!

2008-09-13 @ 00:57:01
URL: http://swi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0