Fredag

Var och fikade idag efter skolan eftersom vi fick skippa naturkunskapen :)! tack så mycket Dag för de !!
Var på mitt ställe , Alltså lilla mari ;) alltid lika trevligt.

Shoppade inget på stan pga min ekonomi håller inte denna månad... Ska köpa en ny börs när de kommer in pengar på mitt konto och då har jag lovat min gulliga klass vän stina att få ärva min gammla börs :)! Hon ska vara stolt att få min gammla ska hon veta, nån dag kanske jag bvlir nått "stort"? Städare på bion eller nåt?

Ikväll blire de lek med en massa tokiga personer tror ja !! Vi ska iaf köra typ tjuv och polis eller nått sånnt . Skit kul att göra nått på kvällarna än att bara sitta inne och trycka godis och se på tv.
Våga vara lite barnslig ibland för de behövs :)!

Ha en trevlig kväll !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0