Fredag

Har inte hunnit skriva idag men nu kommer de :)!, Mina vänner har farit hem nu.

Efter den otroligt roliga och energi rika dagen på skolan drog jag iväg mot stan ! Köpte mig en ny börs och se hittade sanna lite kläder :), vi gick på Wanés och drack kaffe och bara snacka :) Sen mötte jag upp mina vänner Julia emma och Lina för att gå till olles och käka middag !! Mycket gott och väl värt pengarna !!

Eftersom att stan var öppet ikväll gick vi runt på olika affärer och kollade, köpte även en halsduk . Vi lyssnade på några musikare som sjöng i ck bla :)! Bara chillade runt !! Såg även när alla estetare gjorde nån parad :P Fattade inte meningen men,, Trevligt med en massa folk iaf :)!

Sen efter ett bra tag efter väntan på E4.ran då vi lyssnat på musik drog vi hem till mig och åt kladdis med vitchoklad i , så jävla gott vare :)!

Har varit så himla glad idag/ikväll :), de är så underbart att känna sig glad ända in i själen, ett bra tag sen så hoppas detta håller i sig :)!

Ett långt och traggligt inlägg men de är sånnt som händer :P, ska sussa nu. Måste ju peppa för en jobbar dag imorrn :)!


Kommentarer
Postat av: stina

ja typ träffa dig, de var därför du var glad :$

2008-09-27 @ 10:31:15
URL: http://swi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0