Hard work

Har just sett idol klart eftyersom jag spelade in de är jag inte kla förnt nu :)!
Har suttit och sett topmodell men dom är så jävla jobbiga och skriker hela tiden...

Har även gjort en massa matte och skrivit klart svenskan :)! Hanna har varit duktig ikväll !! Eller jag har gjort de jag låg efter.. och jag insåg att de var typ två lektioners arbete i matten..


  Fick av Mamma för nån vecka sen och de verkar behövas :)!
Jag ska egentligen inte klaga på att vi har mycke i skolan för jag vet många osm har mycke värre... tex tekninkarna ;), eller vad säger du Epa, julia, emma och reb ?




http://www.youtube.com/watch?v=V4n27JuJhXc&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0