Hemma

Då var jag äntligen på plats i skell, borta bra men hemma bäst som man brukar säga :)!
De har varit helt underbart att komma bort från skell och få träffa syster !!

Igår så började vi med stan sen vidare mot ikea, jag shoppade en kofta, t-tröja, mössa, vantar, smyckes träd, skor och lite små saker från ikea till rummet :)! PÅ kvällen gjorde vi i ordning lovisas rum med alla saker hon hade köpt, de vart verklingen jätte fint . Tiden bara gick och så var klockan helt plötsligt 9 innan vi var klara för att gå ut och äta, vi gick in till stan så när vi satt på resturange hade vi 20 min på oss innan dom slutade servera mat ;), men dom var snälla och lät oss äta längre, sen var vi tvugna och gå för jag är ju inte 18 och de var nått pubb ställe tydligen :P!! Efter den dagen var man helt slutkörd kan jag lova. 

På resan har jag fått de tydligare för mig att den som är minst har de sämst.... Jag fick ligga på en luftmadrass med lovisa , när vi vaknade på morgorna så var typ luften ute man låg alltså typ på golvet... Jag fick sovsäcken... Dom andra hade täcke. Jag fick ligga närmast fönstret och frysa.... Jag hade de inte lätt, men jag måste säga att jag hade de väldigt trevligt trotts allt :)! Fick veta av pappa att när jag var liten och hade ätit upp mitt godis tog jag lovisas påse utan att fråga och började trycka, sen kom de en vänlig komentar från lovisa:
- Hanna kan jag få smaka nån godis ur MIN godispåse.

Sorry för jag åt upp ditt godis (A)^^

Hemresan gick ganska bra, vart lite less i slutet såklart.... men nu är jag hemma och ska snart se de jag har spelat in på trean, nämligen ensam mamma söker !!

Godnatt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0