Hemmakväll med pappi !

Är trött som fan... har inte sovit bäst på ett tag, vet inte vad de beror på men... IMorrn blir de bil hela dagen, då har jag tid att sova :)! Vi ska nämligen åka bil ner till Gävle för Lovisa vill ha med sig en massa saker som inte fick med sig på flyget, så vi har fulla bilen med väskor, tv, möbler, cykel osv :)

Blir där över helgen.
längtar som tusan att få shoppa i en ny stad och såklart att träffa storasyster <3 ´


Kvällen har jag tillbringat framför tv:en och på innebandy planen :), måste säga att deä r jobbigt och ganska tråkigt att spela innebandy... jag är för lat kan man väl säga, ska verkligen försöka skärpa mig med tränings fronten nu :)!

Såg även en svensk film jag lånat från biblan, "Hjälp de brinner" en typisk svensk film som hade varit bra när man var 11 år kanske :P




KUSIN VITAMIN ^^ LOve !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0