Lördag

Gårkvällen blev inte riktigt som planerad. Julia och Lina kom till mig vid halv 8 då jag hade ätit :) Då bestämmde vi oss för att fara på Ica och göra en jätte god fruktsallad, sen till norrvalla för att se fridas match, men när vi kom fram var den slut och de började regna... Vi for hem till mamma och såg film och åt !! Mycket snack och Myyyys !! Råkade även sitta sönder mina byxor så fick ett hål mellan bena men som tur var ju sömmerskan lina där och fixade de åt mig :] Tack för de!
Vid typ 23.00 for vi ut och började leka och de varade inte så länge, kallt och blött typ... Var så jävla trött när jag for hem men när jag väl var hemma kunde jag inte sova :S...


Idag blir de stan sen typ chilla vid älven och ta en massa fina kort :)!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0