MÅndag

Har just gjort mig klar för att åka, vi ska nämligen som jag sa till åbyn idag och köra paint ball sen sova där osv :), kommer bli jätte trevligt tror jag. Ni får se en massa bilder sen, hade tänkte ta med mig kameran eller nått !!

Vi måste tyvärr på skolan och ha svenska innan vi får fara... Menmen de löser sig väl, vi får ledigt hela tisdag så vi ska väl inte klaga :)!



Dagens humör: Bara bra, lite trött men.
Dagens frisyr: Svans och mössa.
Dagens smink: Mascara
Dagens klädsel: Mjukisar och en tjocktröja
Dagens planer: Döda i paint ball
Dagens materiella vill ha: En kamera
Dagens längtan: Helgen som kommer, Gävle :)!
Dagens fundering: Hur bilr de sen?
Dagens beroende: Solen
Dagens personer: Pappa, snart klassen !
Dagens roliga: Har inte hänt nått än... :P men de kommer väl :)
Dagens bild: Sanna ;)?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0