Onsdag

Vilket väder? tar de aldrig slut på regn ..

Skolan var skit lugn idag :) Hade bara två lektioner varav en var foto A som bara är roligt :), sen hade vi småföretagande B vilken är de tråligaste EVER.


Hade två timmars lunch idag, tiden går fort när man har roligt !!  Kaffet gjorde susen på mig så nog orkade jag hålla igång. När vi sen skulle gå till teatern så får vi veta att de inte är nån, så jävla härligt med ledigt !! Men hade vi fått veta de lite tidigare hade vi slutat redan där vid halv 12...


Efter skolan far jag och sanna på stan, hon shoppade men hanna spar på stålarna tills jag kommer till en ny stad :)!
Köpte mig ett lagellack i alla fall :P,


Idag har jag varit duktig INGEt socker på hela dagen trotts att stina den bajsen frestade mig utatusan :P

Kommentarer
Postat av: swi

HAH du är duktig hannis :]

jag ska också sluta äta massa socker :(

2008-09-03 @ 19:50:35
URL: http://swi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0