Onsdag

Sitter på skolan nu och gör ingen ting för sidan vi ska vara på funkar inte för mig... Så ja vad ska jag göra i en och en halv timme :S Läraren är nämligen nån annan stans hela tiden :P


Igår var jag så duktig att jag var ute och gick, gick till ica och köpte smör till pappa sen fortsatte jag broarna runt :)!
Jag han med att se en polis ta fast en vidrig gubbe, en hund som jaga katt , även en gubbe som börja skämmta med mig . En mycket trevlig och händeslerik gåtur ! Sen såg jag bara på tv och käkade annanspaj :)!


Ska försöka göra nått nu, byta dator eller nått Adios


Kommentarer
Postat av: Elix

wohoo snygg design du har =D

2008-09-24 @ 16:19:33
Postat av: Sanna

De är samma lösen som förra gången

Adress: [email protected]

lösen: h**e*

2008-09-24 @ 17:21:44
URL: http://sannahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0