Onsdag

Igår kväll när jag kom hem från emmsan där jag och epa spenderade kväll så läste jag på nån blogg att jorden skulle gå under... Kollade på expressen osv och jaa de stog de att idag skulle jorden kanske inte finnas mer... :/, såklart blev jag jätte rädd, kunde inte somna, klockan vart mycke och jag han skicka en massa dumma hejdå sms till familjen <3.

Sen tänkte jag efter idag hur i helvete ska de gå till ? man riskerar inte hela världen om man inte är 100 % säker att inge händer !! Man borde fått veta nått tidigare osv så nu är inte Hanna rädd för de minsta :)


dagen på skolan gick iaf bra, vi hade skit lugn dag med foto och teater :) Har som inte orkat idag, flummat på som vanligt kanske man ska säga... Eller iaf efter jag fick mat i kistan,
Efter skolan for jag och knäckte till ryggen sen blev de en mycket lugn träning för min del !!
Sen har jag varit duktig och göra bort min lilla läxa jag har, göra klart de jag inte orkade på lektionen rättare sagt :P


IMorrn är de skolfotot och jag orkar verkligen inte... Blir alltid så ful. vet inte vad jag ska ha på mig eller hur håret ska vara eller nått, de får bli morgondagens bekymmer :S kommer inte bli roligt för jag vill gärna veta innan vad jag ska sätta på mig annars brukar panik uppstå.


Opps lång och tråkigt inlägg, sovgott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0