Söndag

Orkade aldrig skriva igår, men på dagen var jag emmsan och julia och såg en massa fotboll :), fast vi såg väl inte så mycke de vart bara en massa snack!!


Sen på kvällen vid 18.00 drog jag till lilla mari på personal fest :), mycket trevligt måste jag säga !! Kan inte avsöja allt för mycke vad vi gjorde då blir de inge roligt när ni kommer och fikar ;), men vi käkade drack lite sen drog vi vid 10.00 för att spela bowling .
Alltså på hem vägen har jag nog aldrig skrattat så mycke som jag gjorde, de var helt sjukt :), att man kan ha så roligt åt INGEN TING visste jag faktiskt inte !


Idag har jag väl inte hunnit göra nått, funderar på att städa mitt rum. Behövs kan jag lova ....

Men ikväll peppar jag på Ensam mamma söker :)!



HIttade en fin kofta/tröja på ellos.se som jag vart sugen på köpa,
en helt vanlig enkel grå grej :)
Zooma 


Kommentarer
Postat av: epa

ska vi se e.m.s tillsammans kanske:)?

2008-09-07 @ 16:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0