Tisdag

Sitter på skolan och har data, jag har gjort klart allt man skulle hinna så då får jag väl sitta här (A)?
Vi har bara tråkigt idag... Hoppas vi kan göra en bra dag av de hela iaf :)! Brukar lösa sig med mina super brudar !!

igår på matchen var jag typ slut innan vi ens hade börjat... Men jag kämpade mig egenom de och jag lever idag :), näe så jobbigat var inte... Tränarn trodde alltså att jag var vältränad ? :O vilken skämmt !!
Nu ska jag börja ta tag i i detta och träna varje träning vi har. De kommer bli roligare om jag orkar springa på planen har jag kommit på :)





Myrfotboll med Innebandyn, jobbigt kan jag lova men roligt :)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

keep working :)

2008-09-16 @ 15:43:36
Postat av: epa

haannis duvet vad jag sagt om träningen..bara att keep it up, såsesvi:]

2008-09-16 @ 18:03:28
URL: http://lowfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0