Torsdag

Happ då satt man här igen, ska snart byta om för att vara HURTIG och fara på träning :), de händer inte så ofta :P
Sen ikväll kasnke de blir hockey eller så läxa :S Jag måste verklingen komma ikapp lite.. har inte ens varit borta och är änd efter...

Dagen gick bra på skolan , vi tog kort och jag log med alla tänder som gick som vanligt.. :/ vet inte varför de blir så varje gång jag tar skolkort och hon som tog kort var ju inte ens rolig.... Bara jätte tråkig och sur/dryg . Men de ska bli kul att se alla sen :)!

Måste snabba mig nu, ska vara klar om 15 min och då ¨måste jag mata magen också ;P
Pusshoj



Kommentarer
Postat av: emsie

Ååh vad nice bild :)

kram emma :)

2008-09-11 @ 21:58:30
URL: http://emmsie.webblogg.se/
Postat av: Emmeli

är det en bild på hampen eller? :)

2008-09-12 @ 18:31:31
URL: http://efff.bloggsida.se
Postat av: SVAR:

Jajjamen de är i hampen från i sommras :)!

2008-09-16 @ 09:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0