Trött och sliten

Hemma från skolan äntligen :)
Har sett top model klockan 4 på trean nyss, de är perfa att de går varge skoldag :)
Väntar nu på mat och sen bär de av mot träning... Missar både idol och top modell ikväll pga denna jävla träning :S Men varför inte börja nån gång?


Sen undrar jag STINA eller nån gullig kotte om den skulle vilja göra om min blogg, jag börjar bli lite less på min ... Nått väldigt enkelt med roligt ;) Vore jätte gulligt !!


Sen tänkte jag bara medela att när lärarna säger att ni ska vara rädda om papper för att de är så dyrt så har dom helt fel. En liten blå skrivbok kostar inte mer än 0.38 öre för dom att köpa in. Då de är bara att använda som jag ser de :)


Kommentarer
Postat av: Sandra P

De vore roligt om du kunde lägga in bilder från de du shoppade i gävle :)!

2008-09-16 @ 17:29:44
Postat av: Benita

Svar: tack tack :-)

2008-09-16 @ 17:38:48
URL: http://syskonbloggen.blogg.se/
Postat av: rebecca

båten vafan =D

2008-09-17 @ 17:42:04
URL: http://lowfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0