Söndag

Gårkvällen var riktigt trevlig, allt vad en kväll ska innehålla. Massor med snack, godis/chips, singstar, kort osvosv. Jag hade iaf riktigt trevlig och tack för det flickor.

Ikväll far jag och Sanna till Piteå, är inte så jätte peppad men de ska nog gå bra. Har ju i alla fall underbart sällskap, så länge vi kan hålla sams dvs :P


Ska packad det sista nu sen blir det att fara och handla maten vi ska käka, dvs nudlar och korv :)


Jag tar me datorn men om internet finns har jag ingen aning om, annars höres vi på fredag.

HADES!


Fotbollslaget för long time ago, minnen kommer tillbaka.
Bild tagen från Lovisas blogg.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahha riktigt fin bild!

2009-05-04 @ 16:07:08
URL: http://lovisabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0