Tisdag

Hejsan !

Kom hem från Gävle igårkväll, men då var de bara in i duschen och iväg igen. Var med mina två stjärnor och strosade på. Försökte dumpa däck, gick DÅLIGT !! var tvugna att få hjälp efter 25 försöket, såg two and a half men, köpte godis, snackade osvosv Trevligt att träffa dom !


Min helg har förövrigt varit riktigt härlig, mycke shopping, god mat, skratt och tårar. Bilfärden med släp gör jag inte om... DRYGT. Jag har iaf fått med mig 2 tröjor, T-tröja, 1 skor, halsband, väst, underkläder, börs och kjol .


Nu ska jag upp och se tv, sen väntar en dag med flickorna.



En kväll jag INTe glömmer !

Kommentarer
Postat av: eve

lägg ut bilder på kläderna lillan:)

2009-08-18 @ 11:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0