Lördag !

Bion igår var super bra !

Igår efter bion skjutsade jag och Stina hem fanny till bureå ! Jag hittade inte vart man satte på helljuset så det stannade där, höll i spaken hela vägen.. Halkigt var det.. Men vi fick oss dit levande.

Fannys hund var fan de största jag har sett. Ni som har sett stinas katt, den är stor jämfört med andra katter. Men den här hunden var fan 5 gånger större än andra hundar. Helt sjukt, men riktigt sööööööt var han.

På hemvägen när vi körde på en svart landsväg hoppar tre renar fram framför bilen.. HJÄLP ! pall nit, gick super bra. Men pulsen ökade kan jag lova !

En natt men lite sömn och en tidig morgon gör mig till levande DÖD nu.


Ikväll blir de mys med brudarna och robinsson !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0