Söndag !


Fredag :
Var med tjejerna + wille
såg lite idol sen blev de bilkurra, som var riktigt jävla roligt !

Lördag :
upp 06.00 för att fara till ikea
hemma 19.40 bara att göra sig klar. Vi kom på att vi ville fara till byske och hälsa på. Sagt och gjort jag körde dit. Lite läskigt att mina helljus var typ som halvljusen. Men efter lite tvätt på statiol blev de mycke bättre ! Väl i byske besökte vi en fest, sen blev de stengården för att lyssna på musik.
Körde hem, var trött som fan... och sur som fan... Somnade som en stock när jag väl la mig i sängen.

Söndag:

vaknade 13.30.. Ska göra mig klar nu för att sen fara och se epa och julias innebandymatch !
Sen blir det lite plugg innan tårtan vi ska få äta ikväll ! Som förhoppningsvis killarna har bakat !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0