Söndag !

Har inte hunnit skriva på ett tag. Men nu är jag på G igen !

Julafton var super mysig i morfars stuga, fick en massa nödvändiga saker, god mat och trevlig sällskap. Sovde över på stället i den inglasade altanen med kusin vitamin från stockholm.

Juldagen kom mina farbröder och käkade mat, sen var jag taxi under kvällen, han även se baksmällan som förövrigt är en jävligt bra film !

Annandagen kom brännströms på middag, sen vart de utgång på station ! Vissa stunder kul vissa jävligt tråkiga. Subway mat och en sen natt..

Söndag ska till mamma och städa bort från igår, sen blir de film och mys med emma ! Ikväll kommer systers kille på besök, blir att umgås skulle jag tro.

Bilder från jul, annandan osv kommer !




Hur kan en persson förstöra en hel kväll ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0