Söndag !

Gårkvällen blev inte alls som jag planerat !

Trött som jag var gick jag till Julia för att mysa, när jag kliver in är alla brudar redan där och har musiken på hög volym och kastar ballonger på mig. GRATTIS ! Nog för att jag fyllde år för 2 månader sen :P Vi fikade och jag fick små trevliga paket ! TACK. Sen kom de en massa oväntat folk, bara trevligt :)

Efter ett tag skulle jag byta om.. Happ.. Med förbundna ögon sätter dom på mig träningskläder. Körde iväg mig med bilen och tog in mig i en lokal. Trodde först jag skulle boxas ! Sen kom det en kille och satte på mig en väst som säger att jag ska hoppa innomhus bungijump... Trodde helt serriöst att jag skulle börja grina då.. När dom tog av mig ögonbindeln var det lazerdom som stog på spel ! Tyvärr förlorade mitt lag, men kul vare !

Sen tillbaka till julia för chips, tv & snack. Sen blev de ut och köra bil, skjutsade hem wille, kollande runt, körde fanny osv. Var väl hemma där vid 3...

En natt med lite sömn gjorde så att jag vaknade vid två då mamma ringde och väckte mig. Otroligt skönt !

TAck alla så otroligt mycket för igår !!
JAG ÄLSKAR ER BRUDAR !











Kommentarer
Postat av: sv

och vi älskar dig hanna! du förtjänat! :D

2009-12-06 @ 18:48:25
Postat av: Anonym

HÅLLER MED FÖREGÅENDE TALARE:)

2009-12-07 @ 12:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0