03.23

Äntligen hemma, vi var tvugna att städa inatt eftersom de skulle vara dop i lokalen imorgon bitti. Jag är så sjukt trött.. Mår illa och vill bara flyga ifrån mig själv just nu.

Kvällen vart i alla fall jätte lyckad ! Vi var på PRO och åt, lekte lekar, dansade och bara hade de trevligt. FIck även höra gamla minnen, var nästan så man var tvungen att hålla tillbaka tårarna. Jätte uppskattat med bildspelet vilket jag tycker var kanon kul. Jag hade gjort en powerpoint till pappa, bilder på jag och lovisa sen en massa bilder på han, pratbubblor och roliga komentarer osv. Jag och Julia shakade as med våra päron vilket var jätte kul.

Bilder kommer jag lovar, hur snabt är ingen som vet men :P


Godnatt, ska sova tills nångång imorrn PUss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0