Fredagkvällen

Vi började att fara och hämta emma med bil, satte på hon skoterkläder och reflexväst och ögonbindel. Hon hade ingen aning vart vi skulle, men upp mot brandstationen där wille stog med sin skoter. De var ju nå back grejs på vitberget vilket betydde att de var en massa skotrar igång. Men i alla fall fick hon sig en åktur som gick undan, nått jag aldrig skulle utsätta mig själv för.

Vi åkte sen vidare mot Lina i berggsbyn, där fick hon klappa en massa djur. Tanken var att hon skulle mjölka en ko men hon vågade ju nätan inte ens klappa den så de blev inge av.

Vi käkade blåbärspaj och glassbomb sen med hallon och vit choklad. Hon fikc öppna sina paket hon fick av oss, dvs en klocka och nå åre choklad. Efter de gick vi ut och badade badtunna och bastade. Superduper mysigt !!

Där vid tolv komme wille och stannade en stund sen körde han hem oss, lika fort som vanligt..

En underbar kväll som jag kommer att minnas, hoppas emma hade de trevligt också, för de tror ja !



Bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: emma

jag hade en underbar kväll, tack för allt! :)

2009-02-01 @ 19:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0