JIPPI

Svar : Vi ska få bo i en lägenhet på hotellet, Vi får pengar av skolan 60 kr per natt som dom kommer att ta så vi sover och bor gratis. Men maten måste vi stå för själva, eller en måltid får vi sen får vi fixa resten själva.



Det blir nog fika med brudarna ikväll, underbart mysigt ! Och länge sen vi gjorde nått allihopa. Om nu Julia pallrar sig dit dvs, hon svarar ju inte när jag ringer så... Julia om du ser detta kolla i din postlåda hemma på laxgatan då kommer du bli glatt överraskad kan jag medela.


Ska försöka laga mat nu, pappa kommer hem sent och de orkar inte min mage vänta på. Hur maten smakar är en annan femma, men denna gång ska jag vara i köket hela tiden och kolla till mina kastruller.



Skulle inte sitta fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0