Kaos.

Hade tänkt vara duktig ikväll, men de slutade med brand i kastrullen...
De sista mamma sa idag innan jag for till skolan, ska jag göra ris åt dig så de är bara att värma när du kommer hem?
Nejnej tänkte jag ris kan ju inte vara så svårt att göra. Men säg int om e.

Jag mätade upp vatten och ris hade på plattan på max och locket på sen satte jag mig vid datorn. Det skulle ta 20 min stog de... Men efter ett tag luktade de som klart, så jag gick till köket och där har allt vatten kokat över och de ryker som fan.. Minst sagt brinner de i kastrullen... Springer och slänger ut kastrullen på ballkongen när jag kommer in igen är de som ett ända stort os i hela lägenheten och gott luktar de inte :S Gör de fortfarande inte..Man skulle tydligen ha på lägsta värme...De glömde jag visst läsa.


Mamma vart inte nöjd när jag berättade de kan jag säga... Pinsamt att jag inte kan koka ris och är 17 år ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0