Trött och sliten och sitter i skiten

Träningen gick ändå OK, har  noll kondis men de är väl sånt man får träna upp. För nu jävlar ska jag börja och kämpa med mitt träningsliv. Vill inte bli kallad Lat Hanna jävla Lundgren nå mer.... För nu är jag less på de, så skärpning Hanna :)



Ska plugga lite nu sen hoppa till kojjs, en dag imorrn med. Förövrigt har pappa gjort en jätte god limpa med lingon i. SMARRIGT. Sen har man ju ställt upp och vara med i tidning idag, vet inte vad den hette men. Inget att se för det vart bajsfult skulle jag gissa...



Kommentarer
Postat av: Me_love_lat_Hanna_jävla_lundgren !

söt bild där! ;)

2009-02-18 @ 17:08:14
Postat av: ....

Cjutie! :]

2009-02-18 @ 19:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0