Bland köld och kyla.

Idag på stan köpte jag ett par jeans, tröja, body butter från body shop . Mycket trevlig dag med Sanna på stan.

Vi gick även in och kollade på resor på resia. Jävlar så sugen jag blir på att fara ! Det blir nog en sol semester till sommarn som typ Turkiet. Sen Island om ett år ungefär. Bara att börja spara pengar då ! Jag ska fan jobba arslet av mig i sommar .

har även tränat idag, som inte gjort på över en månad. Alla är lika förvånade, tacka emma som tvingade mig.

Tränarn : Hur mycke ska du ha för att komma på träningen imorrn ?
Jag: 100 kr
Tränarn: Jag sms:ar dig sen

^^Hahah nått som ändå aldrig kommer bli av :P, men roligt var de.
Nån stans måste jag ju börja på min säsong i Schweiz..

Såg hockey senare ikväll , Lejon vann så grattis till dom.

Ska sova Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: du vet vem

när du blir proffs i Schweiz så förväntar jag mig att bli ditbjuden:)

2009-01-08 @ 00:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0