Citycompaniet

Vart stan idag i alla fall., träffade emmsan och vi köpte många fina grejor till en liten prinsessa som fyllt år !

Jag som lovat mig själv att inte köpa nått till mig själv innan stockholm, men de gick mindre bra... Köpte mig ett till par skor, pappa kommer döda mig. Han tycker redan att jag har för många. Sen ett orange nagellack. Så nu är jag nöjd och belåten.


Hur träffade du din kompis Sanna?
Jag och Sanna gick i samma spanska grupp 7-9 så vi snackade lite där, sen sommaren när vi gick ut nian de var som då vi började umgås på rikt.

Hur ser du på modebloggar? och tex videoinlägg?
Vad menas ? Men de är väl kul att folk skriver om vad dom tycker är snyggt osv. Men inget jag skulle orka eller vilja göra.
Video inlägg är nått jag Aldrig skulle kunna göra, men de är kul att titta på men jävulst pinsamt.

Vilken är din favorit måltid och vad är den bästa mat du vet?
Måste säga kvälls fika, bästa mat är nog nå kött med potatisgratäng och nån god sås.

Har du nån kille ?
Nepps

Vem var den senaste du var tillsammans med ?
Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0