Hemma igen

Äntligen har vi landat i skell igen, borta bra men hemma bäst som man säger ! Och de stämmer fan för mig.

Såhär har min helg sett ut ungefär

Fredag:
Vaknade 04.00 för att gratta pappa, sen iväg mot falmark för att sätta sig på planet som gick halv 7.
Vi shoppade och åt mest hela dan, hittade jeans leggings, 2 tröjor, en jackahudlotion, leppgrejs, mycket trevligt men jobbigt för mina skavsår. På kvällen åt vi på en resturang som hette 5 små rum, super mysigt ! Servitörn såg nästan ut som wlle i bonde söker fru ;), coooolt.
Vid halv 11 kom lovisa och då fick pappa äntligen sin pressent, en cykel och billjeter till en musikalteater .

Lördag:
Ännu mera shopping, jag hittade 2 tröjor och en kavaj. Vid halv 4 såg vi musikalteatern. De var med babben och loa falkman, väldigt roligt. Men de roligaste av allt var att kille bredvid lovisa tappade ut en massa godisar på golvet när de var som tystast och såklart börjar jag tok skratta och kan nästan aldrig sluta..

När detta var slut var de upp på hotelet för att fixa till sig inför middagen. De var tre rätters  på aqua vit, en jätte fin resturang, man vågade knappt andas typ :P Gott och mättande vare !

Söndag:
Upp och hoppa för att snabbt hinna på stan och köpa min två par skor jag tittat på. Sen var de bara att hoppa på bussen som tog oss till arlanda.



En mycket trevlig resa som sent kommer att glömmas !
Tack för allt och grattis igen pappi !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga in bilder på de du köpt?

2009-01-18 @ 18:25:08
Postat av: evs

jaa lägg in rubbet:)

2009-01-19 @ 16:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0