I väntan på bättre tider.

Hur har året nollåtta varit för dig? Blandade kännslor, många bra och endel mindre bra.
Bättre än förra året? Minns inte (A).
Har du träffat några nya vänner? Jodå
Isåfall vilka? Ny klass, dvs Fanny bla
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? Mycket, bla riga resan, pdol, akuten, mitt kalas osv
Har du flyttat under år nollåtta? Nepp
Har du hittat en ny låt som du älskar? The Man Who Can't Be Moved -The Script

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollåtta?
Haha på torrt land
Har du strulat med någon? Jepps
Har du sagt jag älskar dig till någon? Jaa fast bara till familj osv.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Jepps
Har du haft ett hemligt förhållande? nja..

SORG&HÄMD
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej, men skulle vilja pröva (A)
Har du varit i slagsmål? Nepps

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar?
Joo de har jag !
Har du skämt ut dig? Nog tror jag de no.
Har du ljugit för en vän? jepps...
Har du gjort något dumt mot en vän? Inte vad jag kan komma ihåg iaf.
Har en vän gjort något dumt mot dig? Tror inte de, mina vänner är så fina !


VÄNSKAP

Har du förlorat en vän? Nja eller de beror på.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Nepps
Har du gått bakom ryggen på en vän? /
Har du ljugit för en bästavän? Nej inte med mening iaf
Har du haft en relation med en vän? haha nej?
Har du många killkompisar? Jamen visst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0